Produktlansering for GRS på Instagram og Facebook

Produktlansering for GRS på Instagram og Facebook

Ved å kombinere gratis, lisensfri video sammen med video GRS filmet under en produktfotografering kunne vi i Farmhouse levere en video tilpasset Instagram og Facebook raskt og rimelig. En slik kort filmsnutt er effektiv i sosiale medier da den starter automatisk når brukeren ser den på mobilen og den får frem budskapet om at et nytt produkt er lansert uten at en er avhengig av en særlig historiefortelling, dialog eller lyd.

Responsen er tydelig: På Facebook har filmen 280+ likes og over 50 produktrelaterte kommentarer. På Instagram har den 97 likerklikk og 13 kommentarer.  Filmen er vist 6260 ganger på YouTube.

“Farmhouse har god forståelse for hva GRS ønsket å oppnå og leverte derfor kjapt og presist etter at vi kom med grunnmaterialet som ble produsert på bakgrunn av storyboard. Filmen ble brukt i alle de sosiale kanalene vi bruker og vi hadde totalt sett 51000 kunder som så dette på 3 dager”
– Oscar Haugen, CEO i GRS

storyboard1

storyboard2

storyboard3

Fra storyboard