Oscar Haugen, CEO GRS Riflestocks, om sosiale media

Oscar Haugen, CEO GRS Riflestocks, om sosiale media

Oscar Haugen er CEO i GRS Riflestocks. Han er sjølv aktiv på sosiale media for sitt selskap.

Korleis og kvifor starta GRS Riflestocks med sosiale media (Facebook, Instagram, Youtube)?

Vi fant tidlig ut at å ha tilstedeværelse på sosiale media var viktig for å ha kontakt med kundene for å få ros og ris. Man er tilstede på en «level» som kundene relaterer seg ved og man har en «live view» av merkevaren.

Kva trur du er fordelane ved å bruke sosiale medier for bedrifter?

Utnyttelse av eksisterende sosiale nettverk er en god måte å nå eksisterende og nye kunder på.

Kva tenkjer du er vanlege feil CEOs / daglege leiarar gjer når dei skal bygge merkekjennskap i sosiale media? 

Ovenfra-og-ned holdning, samt en ikke gjennomtenkt strategi på hvordan man skal fremstå.

Korleis veit ein om arbeidet med sosiale media fungerer? 

Kundetilbakemeldinger, statistikk fra Facebook, og at kundene sier de følger med på Facebook når vi snakker med de på messer. Dette er bevis på at det fungerer.

Korleis ser du for deg at sosiale media utviklar seg dei neste åra for GRS?

Vi satser enda sterkere på dette i fremtiden.